Vilodag med godis

Tjoho där ute i höstmörkret!
Var ute hos min fina pålle nyss och skämde bort honom med massa godis eftersom att han har en vilodag idag. 
Och ja jag får lite skuldkänslor om jag inte rider så därför mutar jag honom med godis haha! 
Men han såg så nöjd ut så, han kände nog på sig att mamma var extra snäll idag och skulle ge honom en massa gottgott. Mockade även hans hage såklart. 
Imorgon kör vi ett lätt lätt dressyrpass med fokus på Framåtbjudning samt cavalettibommar på marken för att få igång honom lite. Ska börja ha bommar eller hinder i mina dressyrpass för att Bobby piggnar till när vi har material framme och det är så enkelt att kombinera bommar/hinder med dressyr, roligt är det också!
 
Hm har inte så jättemycket att skriva nu faktiskt.. Detta blir sista inlägget för idag. 
Imorgon börjar jag halv 9 så det blir ett tidigt inlägg imorgon så ni får lite morgonläsning hehe :)
 
Hoppas ni haft en bra Måndag och en bra första dag i skolan efter lovet!
6 veckor kvar till Jullovet, tagga? ;)
 
Lilla Cocobusen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0