Slut på skola

Sitter i skolan just nu och väntar på min skjuts, sista lektionen slut, Äntligen!
Blir hem en snabbis för att käka, ta huvudvärkstabletter för haft så himla ont i huvudet hela dagen. Sen blir det ut till min lille ponny för att rida ett lättare 'igångpass' för att han vilade ju igår och hade träningsvärk :)
Ska försöka hitta ett regntäcke med hals och fodring, känner att det behövs nu i dessa regniga och kalla tider!
Har även börjat kolla på en ny hjälm och det är nästan förbjudet för att denna hjälmen är satans dyr, men OJ så snygg den är! Hjälmen jag pratar om är från märket Samshield och på deras hemsida kan man få designa sin egna hjälm.. Hehe 12000kr kostade min hjälm jag gjorde. Men det finns ju faktiskt andra hjälmar man kan köpa från dom! Kanske ska önska mej i Julklapp, annars så sparar jag ihop till en när det är GHS i April!
Hoppas min mamma är på himla snällt humör denna julen? hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0