Måndag, skolan väntar

Godmorgon! Blä vill inte till skolan idag, fast jag ska väl vara glad för att jag börjar 13.15 och slutar halv 4. 
Sov till halv 10 så tycker det är helt okej. Sen så får jag inte se på 'The Walking Dead' förrens om typ 3 veckor! :( Ilandsproblem, jag vet haha! Nä men det är så att serien ska börja sändas här i Sverige och jag vill ha text haha, så väljer att vänta tills det avsnittet jag är på sänds :)
 
Idag ska jag bara ta det lugnt med Bobby, funderar på om jag ska rida ett lättare pass eller löshoppa honom. Vet inte riktigt, vi får se hur det blir ! :) Imorgon lovade jag honom en vilodag, för tror han har lite träningsverk i ryggen och rumpan så därför hoppade han lite konstigt igår. Så idag ska jag strechta honom, skämma bort honom med massa gottit godis och massa mys. Hm så får vi se sen hur tiggig han är imorgon haha ;) 
 
Har inte så mycket att skriva just nu, ett längre inlägg kommer upp under dagen så ni får hålla koll!
Ha en urbra Måndag, kämpa på för det är 6 veckor kvar till jullovet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0