Hemma!

Åkte ner till Torslanda för att min pojkväns pappa har ett 'erbjudande' på sitt jobb där man får hyra en helt ny Volvo i 2 år för ett viss pris per månad, så var borta ändå tills nu! Puh haha. Har dock hunnit käka också så min mage slipper hata mej för att jag inte tar hand om den haha!
Men iallafall, nu är min pojkvän riktigt glad för snart får han hem 'sin' nya Volvo V50 och är glad för hans skull! Då jag inte tycker om V50 så mycket får jag göra mitt bästa för att vara glad för hans skull haha ;)
 
Får se om det blir med bloggning idag, hah har så dåligt med idéer och när man inte har någon bra kamera att fota/filma ridpassen med blir det ju ännu tråkigare.. Jaja vi får se!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nderbar bild på dej och Bobbie!!!!

2012-11-11 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0