Godmorgon!

Godmorgon alla morgonpigga läsare! Taggade inför Torsdag? 
Dagen innan Fredag ju!
Sitter på italienskalektionen nu och jag vet inte alls vad vi pratar om.. Haha! 
Kort skoldag idag, slutar klockan 1. Har alltså tre lektioner, helt okej ;) Får se när jag åker ut till stallet idag, ska försöka komma ut tidigt men om jag känner mej själv rätt kommer jag fastna hemma för vädret är inte så inbjudande haha! Ska iallafall rida ett ganska tufft pass, longera först och sen rida igenom honom ordentligt. Verkligen få honom att jobba med bakbenen och ryggen. Ska nog gå bra! Hehe.
 
Ska pilla ihop lite inlägg som ni kan få under tiden jag är i skolan, uppdaterar innan jag åker till stallet sen :)
Ha en grymt rolig Torsdag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0