Fredag, woho!

Godmorgon! Äntligen Fredag, eller vad säger ni? 
Härligt tycker jag, förutom att jag inte får sovmorgon förrens på Söndag då jag har stalljouren imorgon.. Haha!
Nä men det är mysigt att fodre hästarna på morgonen, förutom när man blir alldeles virrig och orolig över att man ger någon häst fel mat.. Eh men det ska nog gå bra! 
Idag blir det ännu ett dressyrpass för Bobby, ska använda bommar idag också för det är roligare än att bara rida runt planlöst. Får hoppas att det går lika bra som det gjorde igår :) 
 
Sitter just nu på italienskalektionen som inte börjat ännu, läraren sprang iväg efter kaffe. Själv firar jag fredag med en Cola haha! Och spelar Ruzzle på mobilen.. Hehe.
 
Nu kör vi på sista dagen i skolan, sen blir det heeelg! Med studiedag på Måndag för min del ;) OCH DENNA GÅNGEN ÄR DET SANT HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0